Friday, April 26, 2013

Nädal 12

Lõpuks on käes see aeg, kus võin öelda, et mul on käed tööd täis. Kaua sain seda oodata, kuid nüüd lõpuks on mitmeid asju, mis nõuavad tähelepanu ning vajavad nokitsemsit. Alguse sai kõik koosolekust, millel selgus, et kuigi koduleht on uues serveriruumis üleval, siis reklaamida seda ikka veel ei tohi, sest muudatused on vaja enne lehele teha. Esimene ülesanne mulle oligi teha leheküljele muudatused "mock-up"-i näol ja saata kodulehekülje tegijale. Edasi nägin meie prototüübilehe algversiooni ning see läheb üles stiilis - neli pilti vahetuvad tervitusteksti kohal. Veetsin siis tunde, et valmistada Photoshopis erinevaid piltide versioone. Mu juhendaja nimelt andis mulle vabad käed, sest ta teab, et see on mu lemmikvaldkond. Andis mulle ainult märksõnad, mida ta tahaks nendel pildimontaažidel näha. Samuti jõudsin alustada reporti kirjutamist, mida vajatakse, et oleks ülevaade, mis on Facebookis nende viimaste kuude jooksul muutunud.

Samuti leidsin väikse lahenduse "landing page"-le. Tegin aplikatsiooni lehele lühema nime bit.ly aadressil ning jagasin seda läbi Twitteri. Inimesed, kes nüüd sellele lingile vajutavad, satuvad meie "landing page"-le. Aplikatsiooni loomiseks kasutasin "Static Iframe Tab"-i.

Lisaks külastasin erinevaid Facebooki lehti, kuhu postitasin ühe TEDx video ning tegin seda kasutades HEIONi profiili. Otsingus kasutasin sõnu: study; student; studying, education. Lootsin sedasi rohkem inimesi meie leheküljest huvituma panna.

meisterdasin pildiküsitluse



No comments:

Post a Comment